7 momente în care este indicat să angajezi oameni noi

7 momente în care este indicat să angajezi oameni noi

Odată cu creșterea numărului de activități întreprinse şi a volumului de muncă din cadrul campaniilor, devine necesar și să angajezi oameni noi în echipă. Din păcate, pentru unii angajatori, momentul potrivit pentru începerea procesului de recrutare nu este uşor de identificat.

În majoritatea cazurilor, angajaţii ajung să primească noi îndeletniciri sau să fie încărcaţi cu un volum de muncă mai mare, fapt care le va scădea productivitatea şi randamentul în timp. Acest lucru îi va nemulţumi şi vor începe să ia în considerare o eventuală despărţire de angajator. 

7 momente în care este indicat să angajezi oameni noi

Am identificat 7 momente care îți spun că e timpul să angajezi oameni noi în echipă, în special dacă există disponibilitate financiară în companie:

1. Tot mai mulți angajați stau peste program pentru a-și termina treaba.

Pe termen lung, lucratul peste program pentru a duce la bun sfârșit sarcinile aduce angajații existenți la epuizare, ceea ce nu este de dorit. Va fi afectată atât bunăstarea angajaților, cât și productivitatea companiei.

2. Angajații se plâng că fac lucruri care nu sunt stipulate în fișa postului.

Repartizarea taskurilor către angajații existenți poate fi o soluție temporară, însă este necesar să te asiguri că discuți cu membrii echipei și obții acordul lor pentru a prelua noile responsabilități, după care faci și ajustările contractuale necesare.

3. Numărul proiectelor în care este angrenată compania este în continuă creștere.

Planurile de extindere a afacerii sunt de dorit pentru orice companie, însă ca manager, este responsabilitatea ta să te asiguri că ai și forța de muncă necesară pentru a susține acea extindere. În caz contrar, creșterea pe care o aștepți s-ar putea lăsa așteptată.

4. Rămân taskuri sau urgențe zilnice neterminate în momentul în care un angajat lipsește de la job, iar colegii săi nu au expertiza necesară pentru a le termina.

Este recomandat să ai în echipă oameni de „back-up”, care pot duce la capăt sarcinile curente în cazul în care un angajat lipsește. Dacă nu îi ai, ar trebui să iei în considerare să-i angajezi.

5. Se pierde din productivitate, din cauză că angajații nu au timp să-și ducă taskurile până la capăt.

Dacă în cele 8 ore de program angajații nu reușesc să-și finalizeze sarcinile, compania nu va avea productivitatea așteptată. Prin urmare, suplimentarea forței de muncă devine necesară.

6. Proiectele noi în care s-a implicat firma au nevoie de personal specializat, diferit de personalul existent.

Dacă printre personalul existent nu există oameni dornici să dezvolte alte abilități, va trebui să angajezi personal nou, care să completeze această nevoie.

7. Nu se mai dorește externalizarea serviciilor.

Dacă dorești ca toate serviciile să fie realizate în interiorul companiei, fără să apelezi la furnizori externi, mărirea echipei este mai mult decât necesară.

Citește și: Ai o criză acută de… personal? Află când, cum și de ce să soliciți ajutorul MEDIjobs în recrutarea de cadre medicale!

Indiciile prezentate nu sunt valabile în absolut toate cazurile, dar sunt momente care nu ar trebui ignorate. Este mai bine să angajezi oameni noi la momentul potrivit, decât să pierzi angajații existenți nemulțumiți de condițiile de lucru. Pierderea angajaților existenți se va oglindi în performanțele companiei, situație nedorită de niciuna dintre părți.

Angajezi specialiști medicali? Creează un profil de companie aici, spune-ne ce posturi libere ai, iar noi te conectăm cu candidați calificați.

Despre Autor

Catrinel Hagivreta

Facebook Comment