Spitalul Marius Nasta a inaugurat un call center pentru aparținătorii pacienților COVID

Spitalul Marius Nasta a inaugurat un call center pentru aparținătorii pacienților COVID

Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta are un call center special pentru aparținătorii pacienților COVID-19 internați la ATI . 

Rudele și aparținătorii pot apela numerele 031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor dragi internați în secția ATI COVID-19, de la Marius Nasta. 

Acest lucru este posibil prin serviciul de call center implementat la inițiativa unității medicale, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS). 

Citește și: Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti a înființat primul centru de intervenţie pentru victimele violenţei sexuale

Premieră la Institutul Marius Nasta

Inițiativa unității medicale e binevenită, deoarece accesul aparținătorilor nu este permis în spital tocmai din cauza situației pandemice, în vederea limitării răspândirii noului coronavirus.

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi.

Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi. Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparţinători, să îi ajutăm şi să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca totul să fie bine.

Luptăm cu toate forţele pentru fiecare minut din viaţa pacienţilor noştri şi vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe.” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta din capitală, Beatrice Mahler.

Citește și: CNAS va lansa o aplicație prin care pacienții pot semnala încălcarea drepturilor

Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 şi 14:00-20:00 şi va fi deservit de o echipă de voluntari, studenţi ai Facultăţii de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti. Studentii la medicina care deservesc call center-ul vor beneficia şi de suportul unui grup de psihologi.

Programul este unul pilot în România și urmărește îmbunătățirea actului medical, prin oferirea de suport pacienților și a familiilor acestora.

Ești specialist medical și vrei să schimbi locul de muncă? Creează-ți acum un profil pe MEDIjobs, iar noi îți vom aduce cele mai bune oferte de angajare de la clinici și spitale de top din România.

Despre Autor

MEDIjobs

MEDIjobs este lider in Romania in domeniul recrutarii din sanatate. Recrutam specialisti medicali din Romania pentru Romania si trimitem oferte de job personalizate catre specialistii care se inregistreaza in platforma noastra. Ofertele trimise sunt bazate pe experienta specialistilor medicali, abilitatile lor, dar si salariul pe care si-l doresc. Procesul de inregistrare este RAPID, USOR si GRATUIT. Creeaza-ti contul astazi.

Facebook Comment