INTERVIU | Elena Ais, operator call center

INTERVIU | Elena Ais, operator call center

Elena Ais, operator call center: Un angajat in aceasta functie trebuie sa aiba rabdare si cunostinte solide despre activitatea si serviciile oferite de clinica unde lucreaza. 

In domeniul medical, unul dintre cele mai importante aspecte care au in vedere relationarea cu pacientii, tine de client-service, mai cunoscuta ca zona de call-center, adica acei oameni care asigura comunicarea pacientilor cu diversele servicii medicale ale unei clinici sau spital. Intalnit mai des si mai dezvoltat in zona privata, conceptul de client-service este sinonim cu experienta de comunicare clinica-pacient/client in acest domeniu. 

Astfel, dorind sa aflam mai multe despre cei care lucreaza in acest domeniu, am avut ocazia sa stam de vorba cu Elena Ais, de profesie operator call-center si operator date. A lucrat timp de 11 ani la Centrul Medical Medas si 2 ani la Med Work. Recent a fost angajata prin platforma MEDIJobs in cadrul Arensia Exploratory Medicine (in Bucuresti), tot pe postul de operator call-center. 

Cum ati descrie experienta cu platforma MEDIjobs? Ati recomanda si altor persoane sa isi faca un cont?

Experienta cu platforma Medijobs a fost foarte placuta. Recomand cu drag tuturor celor care sunt in cautarea unui loc de munca sa apeleze la experienta celor de la Medijobs si sa isi faca cont.

Citeste si: INTERVIU | Dr. Theodor Mares, Medic rezident Chirurgie plastica, estetica si microchirurgie reconstructiva

Povestiti-ne cum a decurs colaborarea cu recruiter-ul MEDIjobs. Ce v-a placut la aceasta interactiune si ce a fost diferit fata de alti recruiteri?

Colaborarea cu recruiterul MEDIjobs (Andreea) a fost foarte placuta, este o persoana care se implica in tot ce inseamna procesul de desfasurare a unui interviu, de la primul contact pana la finalizarea cu succes cu posibilul angajator, si angajarea mea. Ii sunt recunoscatoare si ii doresc mult succes.

Timpul este o resursa pretioasa, mai ales in cazul celor care au nevoie de un loc de munca. Considerati ca v-a fost mai usor sa interactionati cu platforma MEDIjobs decat sa aplicati individual la mai multe companii? Povestiti-ne putin care sunt cele mai mari provocari atunci cand interactionezi cu o platforma de recrutare, din punctul de vedere al unui candidat.

Categoric este mult mai usor pentru cei care nu au timpul necesar sa se ocupe personal de acest lucru. Platforma Medijobs a preluat solicitarea mea si a parcurs toti pasi pe care eu ar fi trebuit sa ii parcurg. A stabilit intilnirea pentru interviu, a urmarit fiecare pas pe care a trebuit sa il fac, a venit cu informatii si solutii cand a fost necesar, in cazul in care eu ma ocupam de aceste lucruri ar fi fost foarte greu.

Cat de dificil credeti ca este sa gasesti un loc de munca in timpul pandemiei? Cum a contribuit MEDIjobs la parcursul dvs. profesional in aceste momente de criza sanitara?

Este destul de greu sa gasesti de lucru in situatia de fata, sunt foarte multi oameni care au ramas fara locuri de munca. De la platforma Medijobs am primit suportul necesar si pot sa spun ca au facut tot ce a fost posibil ca eu sa gasesc locul de munca la care aspiram.

Citește și: INTERVIU | Dr. Georgiana Mihaela Safta, medic specialist pediatru

Care vor fi responsabilitatile dumneavoastra la noul job si care sunt capabilitatile pe care un candidat trebuie sa le aiba pentru a avea un job ca al dumneavoastra? 

Ca si parte de responsabilitati pot spune ca ma incadrez din punct de vedere al pregatirii profesionale. Experienta este necesara in cazul in care si alte persoane doresc sa lucreze in acest domeni. In cazul in care nu au experienta si doresc sa invete, acest lucru este posibil. O spun din experienta, am fost nevoita sa invat tot timpul.

Ca si parte placuta in meseria aceasta este ajutorul pe care il oferim constant celor care apeleaza la serviciile medicale. Ca si parte de evolutie imi doresc, pe cat posibil sa ofer sprijin celor care au nevoie, si daca va fi necesar si celor care vor sa invete.

Ce provocari are pentru dumneavoastra acest job? 

Ca parte dificila este faptul ca lucrezi cu oameni care au anumite nevoi, sunt persoane care trebuiesc indrumate si ajutate pentru a se indrepta catre ce le este necesar. Un angajat pe aceasta functie trebuie sa aiba rabdare, cunostinte solide despre ce ofera locul de munca unde isi desfasoara activitatea si mult sprijin din partea celor pentru care lucreaza.

Ce asteptari aveti de la un angajator si unde considerati ca sunt lucruri de imbunatatit? 

Un angajator trebuie sa fie corect in momentul in care iti prezinta activitatea firmei, sa comunice pe cat posibil cam ce implica colaborarea ta in firma si care sunt atributiile postului pe care te angajezi. Sinceritatea este esentiala de ambele parti.

Ești specialist medical și ești în căutarea unui loc de muncă? Creează-ți un cont aici, iar noi îți prezentăm cele mai bune oferte de angajare de la clinici și spitale de top din România.

Despre Autor

Magda Purice

Sunt acel gen de om care scrie cu dorul de a fi asistent medical macar pentru o zi iar cand vine ziua aceea, ar face orice sa se intoarca la masa de scris. Educata ca jurnalist, instruita ca asistent medical, sunt mereu in preajma cuvintelor si a oamenilor.

Facebook Comment