Întrebări frecvente Candidați

Dacă ești nou în platforma MediJobs sau cauți mai multe răspunsuri, acest ghid te va ajuta să afli mai multe despre platformă și funcțiile sale. Nu ți-am răspuns la întrebări?

Scrie-ne direct pe adresa [email protected]

 

 

VEZI TOATE RĂSPUNSURILE

General(8).

Datele mele personale sunt protejate?

Informațiile dvs. sunt confidențiale. Datele sunt folosite pentru a îmbunătăți algoritmul nostru. Pentru mai multe detalii, vă invităm să citiți termenii și condițiile noastre. 

Lucrez în străinătate și mi-ar plăcea să mă întorc în România, ce ar trebui să fac?

Ajutăm specialiștii medicali să se întoarcă în România și să lucreze aici prin intermediul programului MEDIreturn. 

Aveți locuri de muncă și în străinătate?

Nu, MEDIjobs prezintă oferte de muncă disponibile numai în România. 

Pentru ce posturi trimiteți oferte?

Trimitem oferte de muncă pentru specialități medicale diferite, precum asistenți medicali, medici, farmaciști, dentiști etc. Vă sfătuim să vă completați profilul cu titulatura dvs. pentru a primi oferte relevante. 

Poate angajatorul meu curent să vadă că sunt în căutarea unui nou loc de muncă?

Nu, putem ascunde profilul dvs. de angajatorul actual. Ne puteți menționa acest lucru în momentul în care vă creați un cont sau puteți seta ulterior din profilul personal. 

Mi-am făcut recent un cont, de ce nu primesc oferte?

Există mai mulți factori pentru care un candidat nu primește oferte:
  • Are un profil incomplet
  • Nu există oferte de muncă pentru specializarea sau orașul în care se află candidatul 

Pot să aplic direct la joburi?

Nu, platforma noastră nu funcționează pe bază de anunțuri. Candidații nu aplică la joburi, ci companiile aplică pentru a găsi candidați. Algoritmul nostru potrivește profilul dvs. cu cele mai relevante oferte de muncă, așadar fiecare ofertă este unică.

Trebuie să plătesc pentru a avea acces la serviciile MEDIjobs?

Serviciile noastre sunt gratuite pentru candidații care își caută un loc de muncă.