De ce satisfactia angajatilor ar trebui sa fie focusul principal al celor care recruteaza

De ce satisfactia angajatilor ar trebui sa fie focusul principal al celor care recruteaza

In calitatea de recruiter, satisfactia angajatilor nu intra neaparat in responsabilitatile tale sau in domeniul tau de expertiza, dar iti influenteaza capacitatea de a iti face bine treaba. Ai sarcina de a gasi candidati talentati, cu har si dedicatie pentru meseria lor, dar ia in considerare ca acestia pot avea mai multe optiuni cand vine vorba de oferte de munca. Daca doresti sa atragi cei mai buni candidati, ai nevoie de tot ajutorul pe care il poti obtine, iar angajatii multumiti din cadrul clinicii tale pot face o diferenta enorma.

Satisfactia angajatilor imbunatateste imaginea clinicii

Satisfactia angajatilor este esentiala pentru brandul clinicii in cadrul careria lucrezi. Nu este suficient sa creezi si sa promovezi imaginea pe care doresti sa o aiba clinica ta – este foarte important ca angajatii clinicii sa o si sustina! Atat angajatii actuali, cat si cei din trecut, chiar si candidatii care participa la interviuri pot scrie despre experienta avuta in cadrul clinicii tale pe Facebook sau pe forumuri (personalul medical este destul de active pe diverse forumuri!). Majoritatea candidatilor interesati de un post deschis la o clinica isi intreaba colegii de breasla sau angajati din cadrul clinicii detalii despre clinica respectiva, pentru a-si forma o opinie cat mai clara. Ceea ce povestesc angajatii tai pot face diferenta in decizia unui candidat foarte bine cotat de a accepta sau de a refuza postul in cadrul clinicii tale. Dupa cum iti poti imagina, angajatii mai fericiti sunt si mai vocali si gata oricand sa impartaseasca experientele pozitive avute.

Satisfactia angajatilor mareste sansa recomandarilor

Este mult mai probabil ca angajatii cu grad mare de satisfactie la locul de munca sa recomande rudelor, prietenilor, cunoscutilor sa se angajeze in acelasi loc. In caz contrar, niciun angajat nu va risca sa si deteriorize relatia personala din cauza unei recomandari gresite. Incearca sa faci tot posibilul pentru a imbunatati mediul de lucru pentru angajatii tai, pentru ca acestia sa te recomande drept un angajator foarte bun, iar rata angajarilor sa creasca.

Satisfactia angajatilor creste retentia lor

Inca ceva foarte probabil: specialistii multumiti isi vor dori sa ramana in clinica ta mai mult timp. Orice angajat talentat isi doreste sa fie de partea “echipei castigatoare”. Desi nu mai suntem pe vremea in care retentia unui angajat la locul de munca putea ajunge chiar la zeci de ani, in prezent poti sa iti setezi ca obiectiv retentia unui angajat timp de 5-6 ani. Cifra de afaceri generata de clinica ta poate sa permita investitii noi si implementarea unor idei inovatoare, dar daca angajatii tai iti parasesc prea repede echipa, iti poate icetini progresul si iti poate afecta productivitatea. Esti recruiter – lucrezi din greu sa  gasesti oameni potriviti pentru clinica ta. Trebuie sa ai o solutie si pentru retentia lor!

 

Satisfactia angajatilor este incredibil de importanta pentru succesul strategiei tale de recrutare. Stim ca, de obicei, nu se incadreaza in descrierea postului tau, dar pastrarea satisfactiei angajatilor are impact asupra jobului tau in mod direct. Daca observi ca ai probleme in recrutare din cauza ca “umbla vorba ca nu e tocmai lapte si miere la clinica ta”, discuta cu echipa de management.  Este in interesul tuturor sa atraga si sa isi pastreze angajatii buni, de aceea toti trebuie sa contribuie la garantarea satisfactiei angajatilor din clinica ta.

Despre Autor

MEDIjobs

MEDIjobs este lider in Romania in domeniul recrutarii din sanatate. Recrutam specialisti medicali din Romania pentru Romania si trimitem oferte de job personalizate catre specialistii care se inregistreaza in platforma noastra. Ofertele trimise sunt bazate pe experienta specialistilor medicali, abilitatile lor, dar si salariul pe care si-l doresc. Procesul de inregistrare este RAPID, USOR si GRATUIT. Creeaza-ti contul astazi.

Facebook Comment