In prezent, spitalele, salile de urgenta, centrele de ingrijire specializata si alte organizatii de asistenta medicala se lupta pentru a gestiona cerintele de ingrijire a pacientilor. Cererea de informatii privind sanatatea pacientilor este din ce in ce mai mare si reprezinta un stres considerabil pentru personalul administrativ al spitalului. In acest context, call center-ul medical este alternativa care ajuta la rezolvarea acestei provocari.
In trecut, call center-ul medical era considerat un lux, dar acum este o necesitate. Cum imbunatateste asistenta medicala un call center medical?
Iata 7 motive pentru care call center-ul medical este o necesitate pentru toate spitalele:
Detalii despre asigurari
Intrebarile si ingrijorarile cu privire la planurile de asigurare de sanatate includ o parte semnificativa a interactiunii dintre pacienti si furnizorii de servicii medicale. Modificarile legislative frecvente necesita o solutie dedicata pentru a mentine pacientii la curent cu cele mai recente informatii.
Serviciile de call center medical ofera asistenta pentru apeluri in legatura cu asigurarile de sanatate si pentru toate solicitarile pacientilor. Acest serviciu creeaza incredere pe termen scurt – pacientilor li se asigura ca grupul lor de asistenta medicala este in topul protocoalelor de asigurare in continua schimbare – si imbunatateste, de asemenea, orice strategie de ingrijire a pacientilor pe termen lung. Un centru de asistenta pentru asigurari este doar o parte din suita cuprinzatoare de servicii oferite de un call center medical.
Monitorizarea satisfactiei pacientului
Pacientii dumneavoastra sunt multumiti de serviciile medicale pe care le oferiti? Tehnicile dovedite ale unui call center medical ofera sprijin pentru o mai buna abordare a pacientilor – inclusiv un accent puternic pe raspunsurile la sondajele pacientilor – ajuta orice grup de asistenta medicala sa ramana la punct cu preocuparile clientilor.
Multe grupuri de asistenta medicala incearca sa urmareasca satisfactia pacientilor, dar multi pacienti raman „in afara grilei” – aparent nedetectabile prin metode de contact conventionale. In multe cazuri, mai mult de 25% dintre pacienti nu au raspuns niciodata la sondaje. Oferind acestor pacienti un portal de feedback este esential pentru a determina ce servicii au nevoie de imbunatatiri si care sunt cele care depasesc asteptarile pacientilor.
Procesarea programarilor
Multe spitale dedica mult timp pentru a stabili, confirma si schimba programarile la cabinetul de pacienti. Pentru a ajuta la eficientizarea acestui proces care consuma mult timp, unele call centere medicale ofera un serviciu automat de programari pentru pacienti.
Vizibilitatea marcii
La sfarsitul zilei, fiecare spital este o afacere. Mentinerea mesajului unei marci vizibil si consecvent este doar un alt mod in care un serviciu de call center medical poate stimula performanta afacerii.
Capacitatea de a ramane in topul alegerilor pacientilor este cruciala. Pentru a construi incredere si a incuraja relatii pe termen lung, spitalele au nevoie de un mesaj de marca consecvent. Una dintre cele mai bune metode pentru dezvoltarea unui brand comercializabil si de incredere este cu o platforma de call center medical.
Centrul de contact cu furnizorii de medicamente
Consultantii experimentati din call centerele medicale ajuta la crearea unei oportunitati semnificative de servicii pentru clienti in ceea ce priveste furnizarea de medicamente. Toate cererile si ofertele pot fi gestionate de consultantii unui call center medical.
Centrul medical de mesagerie
Oferirea unui portal de mesaje pentru pacienti – anunturi generale, considerente de trafic, renovari ale cladirilor, actualizari ale personalului si multe altele – permite tuturor sa ramana informati. Cu ajutorul unui call center medical, orice spital poate oferi informatii clare, concise si coerente tuturor pacientilor.
In plus, puteti actualiza continutul dupa cum este necesar, rapid si fara efort. Puteti accesa serviciile de mesagerie personalizate oricand aveti nevoie, oriunde v-ati fi.
Administrarea informatiei
Un call center medical trebuie sa se ocupe de o varietate de sarcini – programari, modificari ale programarilor pacientilor, protocoale etc. cu precizie si rapiditate. De asemenea, membrii acestuia sunt intermediari intre spitale si pacienti si usureaza comunicarea dintre acestia.
Serviciul de call center medical asigura satisfactia pacientilor si ofera mai mult timp cadrelor pentru servicii medicale.
Iubeste să scrie. Pasiunea ei pentru scris se datorează și dorinței de a cunoaște și înțelege cât mai multe domenii, în special cel medical. Face acest lucru pentru a le oferi informații utile celor din jur, fapt ce îi oferă o satisfacție enormă. Motto-ul ei este „Dăruind vei dobândi” (Steinhardt).