Experienta candidatilor in procesul de recrutare este un aspect foarte important de care ar trebui sa tina cont un recruiter. De cele mai multe ori, procesul de recrutare poate fi primul contact direct al candidatului cu firma unde tu iti doresti sa il angajezi. Astfel imaginea companiei se poate contura prin prisma aceastei experiente.
Cei de la Google au realizat un chestionar pentru persoanele care au fost incluse intr-un proces de recrutare intr-o anumita companiei. Colectarea si punerea in aplicare a feedback-ului asigura ca Google construieste o experienta unica candidatului care se imbunatateste si se adapteaza in mod constant. Intrebarile sunt simple, astfel incat rata de succes a completarii chestionarului sa fie cat mai mare. Candidatul trebuie doar sa bifeze o casuta care corespunde cu nivelul de apreciere fata de procesul de recrutare. Chestionarul masoara satisfactia candidatului, evalueaza recruiterul, evalueaza intervievatorul, evalueaza desfasurarea interviului, evalueaza oferta de angajare, impresia despre organizatie, si ce impact a avut social media in procesul decizional.
Gasesti chestionarul aici: http://bit.ly/2uFcT7A