Deja stim ca procesul de recrutare este unul foarte important atunci cand facem referire la activitatea unei companii. Sa ne imaginam ca deja stiti cati oameni vreti sa angajati, aveti in vedere costurile si tot ce trebuie sa faceti este sa treceti la urmatoarele etape. Pentru a finaliza procesul, fie apelezi la o companie de recrutare, ori echipa de recrutare din companie se va ocupa de acest lucru. In ambele cazuri trebuie sa ai in vedere un lucru foarte important: descrierea job-ului.
De multe ori, companiile ignora acest lucru si vedem tot mai des anunturi care nu au suficiente informatii sau din contra, contin foarte multa informatie nestructurata.
Noi suntem de parere ca atunci cand o companie livreaza o informatie clara si structurata, mai ales intr-un anunt de angajare, ii poate creste considerabil numarul de aplicanti. Atfel procesul de recrutare este unul calitativ si echipa de Resurse Umane se poate bucura de rezultate pozitive.
Pentru a usura munca unui recruiter, cei de la Google au facut o scurta lista cu informatiile esentiale pe care trebuie sa le contina un anunt de angajare:
Anuntul tau a bifat toate aceste puncte? Atunci este gata pentru a fi postat si fii pregatit pentru a primi cv-uri si pentru stabilirea interviurilor.
Daca acest material ti-a fost de folos, nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a primi regulat, direct pe email-ul tau cele mai recente articole!