Site icon MEDIjobs

Recepționer medical | 5 sarcini importante în cadrul unei clinici

receptionist medical

Ca recepționer medical vei lucra în diferite clinici medicale. Acestea pot fi locuri foarte aglomerate, iar personalul care lucrează acolo este foarte important.

Venim astăzi în ajutorul tău cu lista celor mai importante sarcini pe care le vei avea de făcut, dacă te gândești să te angajezi pe un astfel de post.

1. Interacțiunea cu pacienții

Întâmpinarea pacienților nu are legătură doar cu ce spui ci și cum interacționezi cu oamenii, deoarece ca recepționer trebuie să-i faci să se simtă bine primiți și să apeleze la serviciile medicale ale clinicii și altă dată când au nevoie. În această postură vei fi responsabil de prima impresie pe care și-o face cineva când intră în cabinet sau clinică, deci trebuie să ai o atitudine pozitivă și să fii atent la detalii. Iată, așadar, câteva lucruri de care trebuie să ții cont pentru a avea o interacțiune bună cu pacienții:

Citește și Asistent medical pentru call center. Solutie de cariera sau de moment?

2. Cum manevrezi centrala telefonică

Pare simplu să răspunzi la un telefon, dar când ai de-a face cu oameni din mai multe domenii poate fi dificil să-i lămurești din prima. Ca recepționer, va trebui atât să răspunzi la telefoane cât și să inițiezi anumite apeluri. În acest sens:

3. Programările

Una dintre cele mai importante sarcini este aceea de a face o programare corect, pentru a nu avea apoi parte de pacienți care vin să aștepte cu orele în sala de așteptări sau care voiau de fapt la un medic anume. Cele mai multe oficii medicale folosesc acum diverse programe, iar tu va trebui să înveți inclusiv cum să anulezi sau să modifici o programare.

4. Comunicarea internă

Recepția unui cabinet medical ține loc și de secretariat și majoritatea comunicării interne va trece pe la tine, mai ales orice este de natură administrativă, deci a comunica la obiect și la timp este absolut necesar. Trebuie să știi astfel să folosești diverse interfețe de e-mail, inclusiv outlook și intranet, să anticipezi nevoile de resurse, să plasezi comenzi, să monitorizezi echipamentele din recepție și nu numai, dar și să manevrezi clasicele colete primite de la furnizori și să știi exact ce pachet trebuie să-i revină cui. Câteva dintre abilitățile de bază au legătură cu:

Citește și Sarcini zilnice pe care le are de făcut un front desk officer din domeniul medical

5. Comunicarea externă

Comunicarea externă include, dar nu se rezumă la menținerea dialogului cu reprezentanții medicali, alte cabinete, companii de asigurări și alți parteneri. Acest lucru presupune să inițiezi și să primești apeluri, să compui mailuri sau chiar scrisori profesionale, să trimiți și să primești faxuri și multe altele.

În plus, indiferent de cine este pacientul care-ți trece pragul, asigură-te că-i păstrezi confidențialitatea, lucru asigurat și prin lege, dar care face pe oricine să se simtă în siguranță, să mai apeleze și altă dată la serviciile clinicii, să le recomande și cunoscuților și să fie mai sincer cu medicul curant.

Exit mobile version