Site icon MEDIjobs

Cum sa tii fericit personalul medical. Sfaturi pentru productivitate sporita

“În aproape toate cazurile, succesul oricărui aspect al business-ului tău este determinat de angajații motivați. De la productivitate și profitabilitate și până la retenția clienților, angajații fericiți și muncitori sunt cei care conduc drumul spre succes”.  Așa începe un articol de pe Inc.com și nu există domeniu în care se aplică mai mult acest citat decât în sanatate. În momentul în care un doctor sau orice alt personal medical este satisfăcut de condițiile din clinica sau spitalul în care lucrează, acest lucru va avea un efect pozitiv asupra calității serviciului medical. În esență, un angajat fericit înseamnă pacienți fericiți.

Provocarea este identificarea elementelor care motivează fiecare angajat din echipa ta. Nu toată lumea răspunde la fel la aceiași stimuli, așa că trebuie abordată o plajă largă de soluții. Drept urmare, fiecare membru al echipei trebuie analizat în parte și observat la ce stimuli reacționează cel mai bine. 

Iată care sunt cele mai des folosite practici pentru fidelizarea personalului medical:

În mod sigur, nu există o rețetă clară pentru a ține personalul medical fericit, însă atunci când oamenii din staff vor vedea o disponibilitate din partea conducerii în menținerea moralului ridicat, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Exit mobile version