Site icon MEDIjobs

Lista actelor necesare pentru a încheia un contract individual de muncă

acte-incheiere-contract-individual-de-munca

Odată ce ai trecut cu bine de interviuri, teste și de alte probe de foc menite să convingă angajatorul că tu ești candidatul potrivit pentru postul vacant din interiorul companiei, mai ai un singur pas de făcut: întocmirea dosarului de angajare, care te va ajuta să securizezi cu bine un contract individual de muncă.

Pentru a putea activa în cadrul jobului mult dorit, legea în vigoare cere viitorului angajat să se prezinte la persoana care l-a recrutat cu o serie de documente. Chiar dacă aceste documente pentru angajare pot varia de la un loc de muncă la altul, MEDIjobs îți vine în ajutor cu lista actelor necesare la angajarea pe un post dintr-o companie din domeniul medical, care se supune legislației din România.

Lista actelor necesare pentru a încheia un contract individual de muncă, valabile pentru personalul medical

Notă: Copiile după actele sus-menționate se prezintă însoțite de documentele originale, sau în copii legalizate. 

Citește și: Codul muncii – ce drepturi ai ca angajat

Acte adiționale pentru a încheia un contract individual de muncă

În unele cazuri, angajatorul mai poate solicita și următoarele acte pentru încheierea unui contract individual de muncă:

Te-ar putea interesa și: Noi modificări adoptate la contractele de muncă determinate încheiate în starea de urgență

Acum că știi exact care sunt documentele de care ai nevoie pentru a încheia un contract individual de muncă, vei fi pregătit pentru marele pas: semnarea contractului și începerea jobului dorit!

Ești specialist medical și vrei un loc de muncă mai bine plătit? Înscrie-te gratuit pe MEDIjobs, iar noi îți vom aduce cele mai bune oferte de angajare de la clinici și spitale de top din România.

Exit mobile version