personal administrativ

Optometrist – Fișa Postului. Ce Presupune Această Specializare

optometrist

Puțini cunosc diferențele dintre optometrist, optician și oftalmolog și deseori apar confuzii între aceste specializări, ca și când ar fi vorba de o singură profesie. În realitate, vorbim despre trei meserii diferite, cu pregătiri și responsabilități care nu au decât puține elemente în comun. Optometristul nu este medic, ci un inginer specializat în optometrie, știință

INTERVIU Marian Nichita, tehnician dentar: “Dacă aş fi avut posibilitatea aş fi ales medicina dentară imediat după absolvirea liceului, dar […] au trebuit să treacă 10 ani.”

Marian Nichita

După ce a ȋncercat diverse meserii, la 29 de ani, Marian Nichita a ales să-şi schimbe viaţa. La recomandarea unui prieten, care i-a vorbit convingător despre medicina dentară, Marian s-a decis. Astfel a devenit student la Facultatea de medicină dentară, specializarea tehnică dentară. “Este un domeniu vast şi… greu de zis…necesită ani buni de ȋnvăţare

Ce faci dacă ai ajuns cu 30 de minute mai repede la interviu?

interviu

Majoritatea intervievatorilor sunt de acord că cel mai bine ar fi să ajungi cu 10 minute înainte de interviu. Astfel, ai timp să completezi anumite documente dacă e nevoie și să te pregătești pentru discuție. Așa cum poți ajunge prea târziu, este posibil și să ajungi prea devreme la interviu. Nu îți recomandăm să faci

7 motive pentru care call center-ul medical este o necesitate pentru spitale

call center medical

In prezent, spitalele, salile de urgenta, centrele de ingrijire specializata si alte organizatii de asistenta medicala se lupta pentru a gestiona cerintele de ingrijire a pacientilor. Cererea de informatii privind sanatatea pacientilor este din ce in ce mai mare si reprezinta un stres considerabil pentru personalul administrativ al spitalului. In acest context, call center-ul medical

Cum înseamnă munca de operator call center medical

operator call center

Ai putea considera munca de operator call center ca fiind una anostă și repetitivă, iar pe alocuri lipsită de semnificație. Paradoxal cu această percepție, un operator de call center medical este un pilon important în ceea ce privește prima comunicare a pacientului cu o clinică la care are nevoie să ajungă, deși nu întotdeauna își