Site icon MEDIjobs

Tot ce trebuie să știi despre postul de telesales medical: 5 avantaje ale jobului de consultant medical în call-center

telesales medical

Probabil că un job ca operator de vânzări la telefon nu îți sună așa de tentant: doar vorbești la telefon toată ziua, ești presat de atingerea target-ului de clienți și poate chiar cunoști colegi sau prieteni care nu s-au simțit grozav să fie operatori de vânzări, în timpul studiilor, ca să câștige ceva bani de buzunar, nu? 

Ei bine, lucrurile nu stau chiar așa, cel puțin în prezent. Avantajele unui astfel de job depind atât de angajator, cât și de domeniul. Și, chiar dacă nu este un dream job, există câteva lucruri pe care merită să le știi și să le pui în balanță atunci când îți cauți un loc de muncă mai flexibil, iar postul de telesales medical îți apare în rezultatele căutărilor. 

În primul rând, ce înseamnă să fii reprezentant telesales în domeniul medical?

De obicei, un post de operator call-center (deseori regăsit și sub numele de operator telesales) înseamnă să îți folosești abilitățile de comunicare și de negociere pentru a informa și a convinge actuali sau potențiali clienți ai companiei să achiziționeze diverse produse, echipamente sau servicii de interes pentru aceștia. Acest proces se desfășoară telefonic (rareori și întâlniri directe cu clienții).

Rolul de telesales medical se referă la promovarea și vânzarea de servicii, asigurări, echipamente sau produse medicale de interes pentru diferite tipuri de clienți ale unei companii de pe piața medicală: parteneri, potențiali clienți, medici sau manageri de clinici medicale etc. 

Acest job ajută companiile să eficientizeze eforturile de vânzări și să reducă anumite costuri (necesare în cazul unei echipe de vânzări care să se deplaseze la clienții potențiali).

Care sunt principalele cerințe și responsabilități pentru un consultant medical?

În descrierea unui job de telesales medical, pot apărea următoarele cerințe:

De asemenea, printre responsabilitățile postului se pot regăsi următoarele:

Care sunt avantajele unui job de reprezentant telesales medical?

Desigur, ca în cazul oricărui tip de profesie, există avantaje și dezavantaje specifice. 

Printre posibilele dezavantaje ale unui rol de operator call-center medical se numără: lipsa unui salariu fix lunar, programul dinamic (uneori și în weekend), stresul discuțiilor cu clienți dificili sau nervoși etc., mai ales dacă nu ești pregătit mental pentru astfel de provocări, un mediu competitiv, în care trebuie să atingi anumite praguri de performanță etc. 

Însă există avantaje care merită luate în considerare atunci când ești în căutarea unui loc de muncă în domeniul medical, care poate să-ți ofere mai repede garanția locului de muncă, flexibilitate și venituri motivante, pe merit. Dacă vrei să afli cât de compatibil ești cu un astfel de job, iată care sunt avantajele sale:  

Exit mobile version