7 momente care indică că trebuie să angajaţi un om nou

7 momente care indică că trebuie să angajaţi un om nou

Odată cu creşterea numărului de activităţi întreprinse şi a volumului de muncă din cadrul campaniilor, este necesar să se crească şi numărul angajaţilor. Din păcate pentru angajator, momentul perfect al demarării procesului de recrutare nu este uşor de identificat. 

În majoritatea cazurilor, angajaţii ajung să primească noi îndeletniciri sau să fie încărcaţi cu un volum de muncă care le va scădea în timp productivitatea şi randamentul. Acest lucru îi va nemulţumi şi vor lua în considerare o eventuală despărţire de angajator. 

Am identificat pentru companiile care au disponibilitate financiară şapte momente care indică că dimensiunea forţei de muncă trebuie extinsă. 

– tot mai mulţi angajaţi stau peste program pentru a-şi termină treaba

– angajaţii se plâng că fac lucruri care nu sunt stipulate în fişa postului

– numărul proiectelor în care este angrenată compania este în continuă creştere

– există task-uri urgenţe/zilnice neterminate în momentul în care un angajat lipseşte de la job, colegii săi neavând expertiză necesară pentru a le completa

– se pierde din productivitate din cauza că angajaţii nu au timp să îşi ducă task-urile până la capăt

– proiectele noi în care s-a implicat firma are nevoie de personal specializat, diferit de cel existent

– doriţi să nu mai externalizaţi serviciile 

Indiciile prezentate nu sunt valabile în absolut toate cazurile, dar sunt momente care nu ar trebui să fie ignorate de angajator. În cazul în care angajaţii vor ajunge să fie nemulţumiţi, acest lucru se va oglindi în performanţele companiei, situaţie nedorită de niciuna dintre părţi.

Angajezi specialiști medicali? Creează un profil de companie aici, spune-ne ce posturi libere ai, iar noi te conectăm cu candidați calificați.

Despre Autor

Catrinel Hagivreta

Facebook Comment