Site icon MEDIjobs

Imbunatatiri ale cabinetului tau care fac mai placuta asteptarea pentru pacientii tai

Atunci cand ai o programare la un cabinet medical, timpul de asteptare poate sa varieze in functie de nevoia pacientului de dinainte. Pentru a evita situatia in care pacientii se simt presati de timp, medicii ar trebui sa incearce sa minimizeze timpul de asteptare. Insa, pentru ca uneori se ivesc lucruri neasteptate, cum ar fi o urgenta medicala a altui pacient, timpul de asteptare poate sa creasca chiar si pana la 45 de minute. In acest caz, sala de asteptare este prima sansa, de a le spune pacientilor „imi pasa de tine si de timpul tau!”.

In articolul de astazi venim spre tine cu cateva propuneri de imbunatatiri ale cabinetului tau, care fac mai placuta asteptarea pentru pacienti. Uite cateva dintre variantele care vor imbunatati considerabil experienta pacientilor in mediul tau de lucru:

 

1. Iesi din tipar – personalizeaza-ti mobilierul

Pentru a ajuta pacientii sa se simta detasati si confortabil, noi iti recomandam ca stilul, materialul si culoarea mobilierul sa reflecte personalitatea ta. De aceasta data, vom lasa imaginile sa tina loc de cuvinte si iti vom prezenta cateva idei:

2. Trasforma asteptarea intr-una activa

In momentul in care le oferi pacientilor diverse activitati, vei face ca timpul de asteptare sa para mai scurt. Astfel, in cazul in care spatiul iti permite, poti lua in considerare furnizarea de mese individuale, unde pacienti sa se delecteze cu diverse jocuri, reviste digitale, ziare sau aplicatii sociale. Pentru cei mici, poti crea o sala de asteptare unde sa fie montat special un ecran pentru difuzarea unor canale TV educative sau a unor desene animate. Poti lua in considerare si crearea unei zone comerciale, de unde pacientii isi pot procura anumite produse medicale. Optometristii si dermatologii fac de obicei acest lucru, dar exista si posibilitati pentru alte specialitati, inclusiv dentisti, chiropracticieni si practicieni in medicina integrata.

3. Asigura-te ca pacientii sunt informati cu privire la timpul de asteptare

Dupa cum am mentionat deja, reducerea timpului de asteptare este o modalitate sigura de a imbunatati experienta pacientilor in cabinetul tau. Cum asteptarile lungi nu sunt deloc placute, este necesar ca pacientii sa fie informati in permanenta. Noi ne-am gandit ca ar fi potrivit ca pacientilor sa le fie pus la dispozitie un ecran care sa afiseze minutele de asteptare estimate. De asemenea, o alta practica buna este aceea de a crea o aplicatie prin care pacientii sa primeasca printr-un mesaj pe telefon alerte cu decalarile de program ale medicului.

4. Tine cont si de lucrurile mici

Oamenii vor reactiona pozitiv in momentul in care grija ta nu se opreste doar asupra sanatatii, ci si a bunastarii lor. Astfel, prin oferirea unor lucruri marunte, pacientii vor astepta intalnirea cu tine cu zambetul pe fata – poti sa oferi cafea gratuita, sa pui la dispozitie mini frigidere cu apa sau poti chiar sa le oferi pacientilor o sedinta de relaxare prin intermediul scaunelor de masaj.

Deseori, sala de asteptare este in stransa legatura cu satisfactia generala a pacientilor. Din acest motiv, este foarte important sa oferi pacientilor cea mai buna experienta inca din momentul primului pas in clinica dumneavoastra. Creeaza momente frumoase, aduna zambete si pastreaza o relatie stransa cu pacientii tai!

 

Daca esti specialist medical si vrei sa fii la curent cu cele mai noi oportunitati de job-uri, fa-ti un cont gratuit pe MEDIjobs, in doar 5 minute aici.

Exit mobile version