Drumul către titlul de Influencer în domeniul medical

Drumul către titlul de Influencer în domeniul medical

În ultimii ani, internetul a devenit spațiul ideal prin care să ne conectăm la informații de orice tip, dar și o unealtă care ne permite să comunicăm și să interacționăm oricând și de oriunde.

Așa cum era de așteptat, ca în oricare altă comunitate, în online există persoane recunoscute pentru implicare și pentru ideile pe care le cultivă. Sunt urmăriți de sute, mii sau chiar zeci de mii de oameni interesați să fie la curent non stop cu activitatea lor și, drept urmare, primesc titlul onorific de “Influencer”-i. Acestia devin în timp autorităţi în domeniul în care activează, referinţă şi chiar punctul de verificare pentru orice tendinţă sau informaţie nouă.

A deveni o persoană influentă în mediul online nu este în niciun caz un lucru simplu, care se poate realiza peste noapte. Pentru a câştiga respectul din partea comunităţii trebuie să investești mult timp, multe resurse, iar activitatea ta trebuie să urmeze interesele celor care te citesc.

MEDIjobs încurajează inițiativele care scot în față lideri de opinie și, drept urmare, îți prezintă cum te poți înscrie pe drumul de formare al unui “Influencer” de succes.

Pasul 1: Concentrează-te pe un domeniu. Trebuie să găsești acea nișă pe care să te specializezi. Nu te speria, nu îți va limita audiența. Odată ce ai identificat domeniul, studiază care sunt temele de interes. Vei vrea ca Google să știe de existența ta.

Pasul 2: Creează-ți un blog sau o pagină personală. Nu trebuie să fii activ zilnic, dar lumea trebuie să știe unde să te găsească. Toată contribuția ta trebuie să se găsească într-un singur loc. Este bine ca articolele tale să fie cât mai ușor de accesat, cititorii vor vrea să știe totul despre tine pentru a se convinge că ești cel pe care îl caută. 

Pasul 3: Abonează-te la resurse relevante. Încearcă să faci parteneriate. Link-urile postate pe blogul tău către alte site-uri de specialitate certifică profesionalismul. Pe lângă articolele scrise de tine, oamenii vor afla altfel și cai de acces catre informații importante de pe alte site-uri. În cazul fericit al parteneriatelor, vei primi la rândul tău trafic important pe blog. 

Pasul 4: Promovează-te pe social media. Blogul sau pagina ta personală nu trebuie să stea departe de rețelele de socializare. Ba dimpotrivă. Postează link-uri către materialele tale pe Facebook, LinkedIn, Google Plus, Twitter, Pinterest etc. Poți chiar să faci conturi special dedicate paginii tale, pe care s-o promovezi în social media. 

Pasul 5: Participă la evenimente importante ale nișei pe care o reprezinți. De la congrese la conferințe, fii prezent cât mai mult în mijlocul persoanelor cu autoritate. Cunoscând figuri reprezentative din industria ta vei putea să te asociezi în timp cu acestea și se va realiza încet, încet, transferul de influență. 

Pasul 6: Fii în continuă dezvoltare și ajută-i pe cei care vor să se afirme în online. Nu te plafona, studiază continuu domeniul pe care te-ai specializat. Când vei ajunge să creezi conținut exclusiv, vei fi văzut ca un adevărat mentor. Nu-i ignora pe cei care îți vor cere ajutorul. Sprijină comunitatea din care faci parte și, odată cu ea, vei crește și tu. 

MEDIjobs îi încurajează pe toți cei care vor să se remarce în domeniul medical. Pe platforma noastră fiecare autor recomandat are o pagină personalizată și conținutul care îi aparține este promovat constant comunității. 

Cunoşti o astfel de persoană sau vrei chiar tu să faci parte din grupul profesioniștilor care vor să ajute lumea medicală prin expertiza lor? Scrie-ne pe [email protected] şi poţi face primul pas în acest sens!

Despre Autor

Catrinel Hagivreta

Facebook Comment