Site icon MEDIjobs

Cum înseamnă munca de operator call center medical

operator call center

Ai putea considera munca de operator call center ca fiind una anostă și repetitivă, iar pe alocuri lipsită de semnificație. Paradoxal cu această percepție, un operator de call center medical este un pilon important în ceea ce privește prima comunicare a pacientului cu o clinică la care are nevoie să ajungă, deși nu întotdeauna își dorește.

Ce reprezinta un operator de call center medical

Este prima voce pe care pacientul o aude atunci când intră în contact cu o clinică și este prima lui sursă de informare și de suport. Nu este un robot pus acolo să tasteze într-o platformă o programare la un medic, ci o persoană empatică, orientată sătre soluții și cu multă răbdare față de pacient. Există posibilitatea ca de partea cealaltă a „firului” să există o persoană care suferă sau căreia îi este frică, iar discuția telefonică să îi genereze și mai multe emoții negative

Ce calități trebuie să aibă un operator call center medical

Pentru a putea profesa ca operator call center într-o clinică medicală, nu ai nevoie să deții din start toate skill-urile de mai sus. Primul pas ar fi deschiderea către această meserie, iar al doilea pas ar fi curiozitatea de a descoperi substraturile unei meserii etichetată deja ca fiind plictisitoare. În domeniul medical, indiferent de meseria pe care o alegi, ea se subordonează binelui și ajutorului oferit, așa că satisfacția este imensă.

Exit mobile version