Site icon MEDIjobs

Calitatile celor mai buni lideri

Suna deseori a cliseu, dar in practica este de cele mai multe ori adevarat ca “oamenii parasesc seful nu compania”. Dintre motivele pentru care fac acest lucru, cel mai des enuntat este comunicarea defectuoasa intre manager si angajat. Acesta din urma se plange ca “nu il asculta nimeni”, “ideile sale nu sunt luate in seama”, “nu este apreciat cand e cazul si nu i se ofera feedback”. De cealalta parte, managerul considera ca angajatii “nu spun cand au probleme”, “nu sunt proactivi”, “isi spun nemultumirile pe la colturi”.  Prea multi “NU”, prea multe reprosuri si de o parte si de alta. Dintre calitatile celor mai buni lideri se remarca comunicarea clara, concisa si eficienta in ambele directii.

In acest sens, managerul se va orienta catre angajati punand in practica mai multe obiceiuri:

Draga Manager, poarta-te cu angajatii tai asa cum ti-ar placea sa se poarte si ei cu tine!

Exit mobile version